DIGITAL AFFÄRSKOMMUNIKATION
Vi har LÖSNINGAR för alla
TYPER AV VERKSAMHETER
Vi hjälper er verksamhet att kommunicera elektroniskt med era kunder och leverantörer utan onödig administration och manuellt arbete.
Oavsett om ni vill effektivisera er hantering av affärsdokument, ansluta och hantera en stor mängd handelsparter, eller rätta fakturor automatiskt innan de inkommer till ert affärssystem så har vi lösningar för er.
Vi kallar det smart administration!
SKALA VERKSAMHETEN MED OSS
Vi har lösningar för alla
Några exempel
Hur ser era behov ut?
- Är ni ett större företag kan behoven och kraven till stor del komma både av interna behov likväl som från era handelsparter.
- Är ni en offentlig aktör med många leverantörer så kan behovet se helt annorlunda ut och ni behöver har ordning och reda.
- Eller är ni ett mindre företag som behöver frigöra tid och resurser för er kärnverksamhet och minska er administration på grund av tuffa krav från kunder eller leverantörer.
Vi har lösningar som passar de flesta som bygger på standardiserade produkter. Men vi kan även skräddarsy och anpassa dessa så de lever upp till era förväntningar och krav.
Kontakta oss därför för en kostnadsfri rådgivning!