ANSLUT OCH HANTERA MÅNGA EDI-PARTER ENKELT

SMIDIG ONBOARDING
Står ni inför arbetet att etablera EDI med flera handelsparter och kanske även en leverantörsportal? Vikten av att förenkla, systematisera och automatisera anslutningen av nya EDI-parter är en viktig hörnsten för att snabbare få användning och nytta av er EDI-lösning.
Säkerställ enkel och smidig hantering med rätt verktyg för anslutning och onboarding av era leverantörer.
- Snabb uppsättning och enkelt att använda
- Följ införandeprocessen för era leverantörer
- Central mailhantering
självanslutning för era leverantörer
Låt era leverantörer välja sätt att kommunicera affärsdokument med er. Har de en egen klassisk EDI-lösning eller behöver de er stöttning?
I onboarding-verktyget svarar leverantören på er era frågor i en enkät och därefter kan de automatiskt etableras som leverantör i er affärsrelation. Klassisk EDI kan ofta kompletteras med en leverantörsportal (webEDI) där era mindre digitala handelsparter kan kommunicera elektroniskt med er.

VILKA FÖRDELAR NI KAN VÄNTA ER
- Leverantörerna verifierar och kompletterar sin egen information.
- Följ införandeprocessen stegvis för era leverantörer med central hantering av e-post.
- Bli kvitt omfattande Excel-filer med spretig information och e-post i olika inboxar.
- Skapa enkäter vars svar ger automatisk EDI-uppsättning.
…och mycket mycket mer. Är du nyfiken på hur vi kan hjälpa dig?