KOMMUNICERA AFFÄRSDOKUMENT SMIDIGT MED BÅDE KUNDER OCH LEVERANTÖRER

Digitalisera era handelsflöden

allt från order till fakturor

EDI (digitalt utbyte av affärsinformation) är något som hjälper både små, medelstora och stora organisationer att arbeta smartare och mer automatiserat.

Genom en EDI-lösning möter ni upp kraven från kunder och leverantörer och kan samtidigt frigöra stora mängder administrativ tid. Tid som idag spenderas på manuellt arbete, onödig administration och registrering av information i ert affärssystem.

Med egen EDI så kan ni förvänta er:

ER PARTNER

för utbyte av digitala affärsdokument

Med EDI i molnet är det möjligt för er att snabbt och enkelt etablera EDI-kommunikation även utan ett affärssystem. All kommunikation kan hanteras i ett enkelt webbgränssnitt.

Vi förstår att det är viktigt för er att fokusera på er kärnverksamhet istället för att navigera genom tekniska termer och standarder. Med vår expertis tar vi hand om den elektroniska affärskommunikationen åt er så att ni kan fortsätta tala ert eget språk. Ett språk av order, ordersvar, leveransplaner, leverans-aviseringar och fakturor.

Fördelarna med att ha EDI i molnet är tydliga:

Full automatik

Integrera med affärssystem

Genom att koppla era handelsflöden till kundernas eller leverantörernas så kan ni hantera order, ordersvar, leveransplaner, aviseringar och fakturor snabbt och enkelt. Vi anpassar lösningen och flödena efter era handelspartners önskemål och behov.

Har ni ett affärssystem så kan en integration göra fördelarna med EDI ännu mer påtagliga. Dubbelregistrering av data och felaktiga inmatningar kan undvikas samtidigt som flertalet flöden kan helt automatiseras för att nyttja möjligheterna med EDI på bästa sätt -Dessutom slipper ni arbeta i ytterligare ett system.

Några frågor att utvärdera innan man beslutar om en ERP-integration är lönsam är:

Varför satsa på EDI?

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig?